Ballikizim99 herkeste aynı tecrübe olmuyorki? Bana da iri bebek sen kısasın dediler doguramazsn bilmem ne dediler ama doktorum hayır kendine güven dedi. Sabah 9dan öglen 3-3,5 a kadar acılmam 8,5 cm olmuştu. Ebelerin beceriksizligi yüzünden benimde malesef sezeryan dogumum travma oldu🤷🏼♀️