serraca hep ıphone kullandım ilk defa samsung s24 ultra’ya geçtim ve diğer iyi modellerden farkı yok fazlası var. (Hiç android savunacağım aklıma gelmezdi) gerçekten çok iyi. Gece çekimi olsun, portresi, video kalitesi vs mükemmel. Kullanım ve özellik açısından da daha kullanışlı olduğunu düşünüyorum.