aysegultkn01 hksar defa life manolya Yılmaz belgine gittim doğumumu onda yaptım çok memnunum açıkçası herkese de tavsiye ederim nerede ikamet ediyorsunuz yakın mısınız
balbocegimely hksar eda deniz atkın dı kadın doğumcum. Sessiz sakin kibar bir kadın. Öyle çok testler vs isteyip bunaltmadı bizi. Ciddi bir bağ kuramadım ama sorunlarımızı hep halletti sağ olsun
aysegultkn01 hksar medicalparka da gidebilirsiniz bi arkadaşım orada doğum yapmıştı doktorundan da çok memnundu Ocak ayında 15.000 idi doğum muayene ücret 1000 di