Ikizlerim var prematüre oldukları için ilk aylar hep uyuyarak geciyodu günler ikisininde kafasında duzlesme oldu iki kere doktoruna sordum zamanla düzelir desede 10 aylık oldular duzelmedi malesef bundan sonra duzelirmi bilmiyorum zamanla bekleyip görücez