Bebek_1 ayni hastanede Mustafa bey war gönül rahatlığı ile tercih edeblirsiniz..hem ilgili hemde tecrubesine cok guwemiyorum butun kaygılarımıza ve sorunlarımıza 4 aylık bi kontrollu takip surecinde çözım bulduk ve başarili bi surec ile tedavimizi sonlandırdık.Benm içim çok değerli bi doktor.