11 aylık bebeğim ek gıdaya çok düşkün değil. Çorba içiyor ama diğer yiyecekleri pek yemiyor, özellikle kahvaltıda çok zorlanıyorum. Ek gıda ile anne sütünü dengelemek istiyorum ama o anne sütüne güvendiğinden çok fazla yemek istemiyor diye düşünüyorum. Öğünlerini yedirdikten sonra biraz meyve versem onunla bastırsam ve anne üstünü azaltsam acaba ek gıda yemesi artar mı? Meyve yemeyi seviyor