Selam kızlar bebeğim 2 aylık olduğunda fark etmiştim kulak arkasında mercimek kadar şişlik vardı neyse dr komtrolümüzde gösterdim dr hiç önemi yok dedi kendi kendine kaybolır dedi şuan 11 aylık hastalık dönemi geçirdik diş de çıkartıyor şişmiş biraz beni düşündürdü sizin bilginiz vae mı olan var mı bu durumdan ?