29 aylık kızım var, 2 haftadır uyumuyor. Gerçekten uyumuyor 10 da yatıyor 12 ye kadar uyuyor sonrası yok, çıldırmak üzereyiz, bir ağrısı vs de yok öyle birşey olduğunda şuram buram acıyor diyebilen bir çocuk. Kalkıp evin içinde gezmek, oyun oynamak yemek yemek istiyor. Ağlayarak uyanıyor anne kucakta salla diyor kucağıma alıyorum bu sefer kalkmak istiyor. Bol oyunlu geçen günün sonunda da böyle. Neden olabilir, bu tarz durumlar yaşayan var mı?