Kızlar şu anda bebeğim 14 aylık olmak üzere ama doğduğundan beri neredeyse gece 3-4 saat aralıksız uyudugunu bilmem Hatta 2 saat bile diyebilirim. Uyumadan önce tok bir şekilde yatırıyorum ona rağmen emmek için saat başı uyanıyor Çığlık çığlığa bağırıyor her uyandiginda memeyi de kestim azalttım ancak çare bulamadım aynı zamanda çalışıyorum ve bu beni çok zorluyor. Sizler nasıl bir yöntem izlediniz neler yaptınız fikir verebilirmisiniz. Uyku nedir unuttum bir yıldır:/