canimoglum55 Kızlar bebegim emmeden sonrada öncede hep kusuyor arada da oksuruyor sağlık ocağındaki hemşireye sordum illaki oksurebilir normal dedi bende işte annelik acaba hasta mı olcak endişesi var korkuyorum başına gelen varmi
haticess0 canimoglum55 aşırı fışkırarak kusmuyorsa normal öksürük de arada hava değişikliğinden dolayı oluyor ama artarsa doktora götürün
metembat canimoglum55 Ayni şeyleri yaşadım bilmiyorum kilo alımı nasıl ama benimki çok emip sonra küsüyordu. Üst üste 4 kez üst değiştirdiğini bilirim. 6 aya kadar sürekli kustu . Şimdi ise yine 2 - 3 günde bir çok yediği zaman kusar.
aysnrsvl Benim bebeğim 3 aylık hayla aynı şekilde kusuyor reflü olabilir reflü yatağı alabilirsin direk düz bir şekilde yatiriyorsan emzirmeden sonra oda ağzına geliyor olabilir