Kızlar doğumdan sonra kanamam 15.günde falan kesildi sonrasında sarı akıntı başladı su gibi ama sarımsı biraz yaşayan var mı doğumdan sonra birkaç gün aşırı kaşık ağrım oldu ama geçti enfeksiyon mu olmuştu acaba ama bakıyorum kızarıklık vs yok sadece kaşıntı oluyor arada ondada dikişlerin iyileşme sürecinde normal demişti ebe