Esraydogmus 40 günlük bebeğimin hala gözlerinin içi sarı. Kilo alımı gayet iyi ama anne sütü sarılık yapıyormuş. Bu durumu yaşayan var mı? Nasıl atlattınız acaba?
Esraydogmus aaabbb_11 emzirmeye normal şekilde devam ettim kan tahlili yapıldı bir şey çıkmadı herhangi bir tedavi uygulanmadı hala sarılık var
Tgccccmt Sarılık durumu sadece uzun sürüyor. Testleri ve ultrasonunda birşey cıkmadıysa sarılıgın geçmesini bekleyeceksınız … cok emmesiyle gecen bir sarılık değil malesef ki zamanla gecıyor
aaabbb_11 Esraydogmus mama verilmesini istedi mi doktorunuz benim doktorum gunde3 kere mama vermemi istedi ama bebeğim icmiyor kusuyor mamayi
dmtgny Tahlilleri temizse sarılığı da yükselmiyorsa emzirin anne sütü sarılığı uzun sürüyor zaten geçer yakında
Esraydogmus aaabbb_11 mamaya gerek yok dedi doktor o yüzden vermedim eğer bebeğiniz içmiyorsa zorlamayın mamayı en iyisi anne sütü
fatmadereninannesi Bizim sarılığımız 4.5 ay sürdü şuan 11 aylığız 😌 tahliller ve bebeğin durumu iyi ise günlük hayatınıza devam edin korkmayın hiçbişey olmuyor🥲