Ben doğum iznim için 2 aylık işgöremezlik/analık raporu aldım. Doğum yaptıktan sonra 2 ay daha işgöremezlik/analık raporu aldım. Böylece 4 aylık yasal hakkımı kullandım. Bitince ise 6 aylık ücretsiz izin dilekçesi yazdım ve posta yoluyla ve diğer yollarla ilettim.Ancak ilk 2aylık raporumun parası devlet tarafından karşılandı. Ancak ikinci 2 aylık raporumun parası ödenmedi. Bunun işbaşı yapmadan 6 aylık ücretsiz izin talebiyle bir alakası var mı? Bilgisi olan var mı?