Kızlar 5 ay önce normal doğum yaptım. Yaklaşık 2 aydır sürekli gaz problemi yaşıyorum aşırı derecede hem de😔 Bebeğimden dolayı gaz yapıcı şeylerden zaten uzak duruyorum ama sebebini bir türlü anlamıyorum. Çoğu zaman gazıma engel olamıyorum eşimin yanında falan istemsiz bir şekilde çıkıyor. İşe başladığımda bu durum beni utandıracak diye korkuyorum. Bazen sanki vajinamdan da gaz çıkıyor gibi kötü kokulu bi şeyler oluyor. Bunları yazarken çok utanıyorum ama yaşadığımız yer çok küçük doktor sıkıntısı var gidemiyorum. Sizler böyle bi şeyle karşılaştınız mı? Yaşayanlar cevap yazarsa çok sevinirim.