Merhaba herkese arkadaşlar başına gelen varsa diye buraya da yazayım ddedim. Şurup iburamin zero yaklaşık 3/1 doluydu şişenin sabah vermiştim 1 ölçek şimdid dibinde az kalmış yani dikmiş kafasına. Doktoruna da yazdım cevap bekliyorum. Kusturmaya çalıştım ama yapamıyor. Başına gelen var mı