Kızlar bebeğim 4 aylık oldu son ay meme reddi yaşadık sağıp verdim mama içiyor çoğunlukla ama dün 22:30 da mamasını içti sabah 7 ye kadsr uyudu ben biberon versem de istemiyor normal mi bu acaba emerken uyanirdi. 4 aylık bebek için uzun bir süre değil mi? İkinci kızım ama mama konusunda tecrübesizim yardımcı olur musunuz