lagerthaa 1 aylık bebeğim var geceleri sürekli ıkınarak kendini kasarak saat başı uyanıyor sancı gittiği an bayılıyor resmen emerken de kıvranıyor çok üzülüyorum çok çaresiz hissediyorum doktorumuz probiyotik verdi gece 3 kere kaka yapıyor ona rağmen sancı çekiyor. Günde 6-7 kere kaka yapıyor en az ama ona rağmen sancıları var. Kiraz çekirdeği kullanıyorum masaj yapıyorum hareket yaptırıyorum ama sancılardan kurtulamadık başka etkili önerileriniz var mı anneler ?
aselkussum lagerthaa benim kızımı tariflediniz resmen. 1 buçuk aylık benim kızımda tamamen sikayetelri aynı damla falan hepsini kullandık en son sab simpleks kaldı denemedigimiz aynı skntilar devam ama en azından her ıkınma sonrası bı gaz çıkışı oluyo malesef baska bı çözüm bulamadık ayrıca her gün tariflediginiz şekilde kakasını yapardı artık yapmiyo en son lavman yapmak zorunda kalmıştık çocuğuma hala 3 gün oldu yapmadi mesela nasıl duzelcek çok merak ediyorum
rabiaydin Doktorumuz sürekli ıkınmanın normal olduğunu söylemişti, bağırsaklarını yeni kullanmayı öğreniyorlar, zamanla geçecek demişti ıkınmaları. Öyle oldu bizde de 2 buçuk aylığız, ne zaman geçtiğini hatırlamıyorum
lagerthaa rabiaydin ama böyle kıvranıyor ve uykusundan uyandırıyor sonra bir anda uykuya dalıyor 10 dk sonra tekrar kıvranıyor belliki bir acısı ağrısı var :(
Melek12066_ Sap simlex gaz damlası kullanın kesinlikle tavsiye ediyorum bizimde çok gaz sıkıntılarımız vardı o damlayla hafiflettik şimdi biraz daha rahat yapıyor geceleri hala ıkınıyor uykusundan uyanıyor ama en azından yapabiliyor
lagerthaa Melek12066_ evet iki doktor gezdim ilki bu damlayı önerdi ama yorumları kötü diye cesaret edememiştim :(
lagerthaa aselkussum symbyosis probiyotik kullan canım doktoruna sorarak aşırı derecede kaka yaptırıyor
mery27 Benimki de kivraniyordu dalamiyordu bir türlü gaz damlası kullandik çok iyi geldi artık yapmıyor. Ne kadar kaka gaz yaparsa yapsın içinde biriken gazlar oluyor demekki atamıyor zorlaniyor. Ben metsil, biogaia ve nurse harvey kullandım bu zamana kadar . En memnun kaldığım nurse harvey oldu.
aselkussum lagerthaa kontrole var baya doktorumuz aşırı karşı damlalsra falan kafama göre kullanyorum ben bunuda deneyim bi nasıl kullaniliyo kullanil şekli nasıl