Merhaba anneler nerden başlıcam bilmiyorum çok yoruldum. Sorun şu kızımla yemek yemek ( blw ile büyüttüm hala istedigim gibi sonuç alamadım ve iştahsız), oyun oynamak (dikkat süresi en fazla 1 dakika), kitap okumak ( geçen aya kadar kitaplar okurduk şimdi sadece kitapları dagıtıyor dikkat süresi yine 1 dakika), uyutmak aynı zorla uyutuyorum. Eşim evden çalışıyor çok yogun buna ragmen benle yaptıgı her şeyi babasıyla yapmak istiyor ufacık sesim yükselse şunu yap diyemiyorum yine babasının yanında ben sanki yokum. Gezmeye gidiyoruz babası arabayı park edene kadar yanımdan ayrılmaz her şeyi yapar ne zaman babası gelsin ben yokum. 2 yaş sendromundan her şeyden sıkılıyor olabilir mi diye düşünüyorum ya da birçok şeyi benle yapıyor benle yapmak istemiyor diye canım sıkılıyor. Eşimde benim yanımda da benle bir şey yapmak istemiyor beni dinlemiyor diyor. Belki bunda ne var diyecek olanınız olabilir ben kızım için işimi bıraktım bir saniyesini bile kaçırmamayım diye keyifli olmasını beklerken eziyet haline geldi. Bu duruma çok canım sıkılıyor sadece biz mi böyleyiz 2 yaş anneleri sizde de durumlar benzer mi? (Saçma sapan yorum yapacaklar gelmesin)