Bebeği biberon reddi yapan arkadaşlar nasıl bir yol izlediniz? Mama+meme ilerliyoruz ama mama vermezsem hiç kilo almıyor. Biberon olarak lansinoh, avent, dr.brown, como tomo, medela denedim, hiçbirini almadı. 3.5 aya kadar ara ara red yaparak eds ile alıyordu, artık onu da kabul etmiyor. Kaşık biberon şırınga zaten kabul etmiyordu. Sütümü arttırmak için sağım, yiyecek vs ne varsa denedim. Takviye olarak solgar ve bestlak kullandım. Onlarda pek dikkate değer bir artış sağlamıyor. Yıprandım gerçekten, nasıl çözdünüz bu durumu? Daha sonra su vermeniz gerektiğinde nasıl verdiniz?