Doktor önerisi olmadan kullanmaya başlamayın zaten mamaların içindeki vitamin seviyesi çok yüksek zaten iyidir büyük ihtimalle demiri ama yine de kan tahlilinden sonra doktor gerek duyarsa başlayın biz 8 aylık olduk hala kullanmıyoruz demir seviyesi iyi çünkü.9. Ayda tekrar tahlil yapılacak duruma göre başlayıp başlamayacağımıza bakacağız.Çünkü demirin vücutta fazlası da zarar özellikle yeni diş çıkarmış bebeklerde çürümeye yol açabiliyormuş.