Diyetteyim alerji maması yazdı Neocate doktor . Bugün deneyeceğim aptamil i içmemişti sütüm çok var ama kilo aldırmıyor yemediğim çok şey olduğu için sanırım emzirmeyi çok seviyorum ama bir şey yiyememekten de yoruldum artık . Kızım üç kilo doğdu 4ay8 günlük 5300 şuan . Doktor hiç iç açıcı konuşmadı ağlamamak için zor turuyorum kendimi bebeğimi seviyorum ve ona şifa olamadığım için kendimden nefret ediyorum