mysozclk Tarzından hoşlandımadım. Geç uyuyan bebeklerin ebeveynlerime yazıklar olsun diye saçma bir şey demişti ondan beri ciddiye almıyorum. Bebeğim oldum olası 21.30-22 gibi uyuyor öncesinde uyutsam bile geri uyanıyor tam uykuya geçmiyor, napabilirim bu durumda yani bu beni kötü anne yapıyor adama göre.