Bebeğim 7 ay 10 günlük 2200 doğdu 35 haftalık şuan 8500 kilo ama nerdeyse 1 buçuk aydır 200 300 gram ancak alıyor anne sütüyle besliyorum. Bezleri sadece sabah kalktığında dolu oluyor doktorlar mama başlatmadı ama benim içim içimi yiyor aynı durumda olan anneler var mı ? Çözüm olarak ne buldunuz