12 aylık oğlum iki aydır yürüyor MAŞALLAH aktif bir çocuk babaya bunungotur derim götürür yanlış bişey yapınca gülmeden uyarınca anlar ağlar mutlu olunca güler alkış çalar ilk zamanlar baba dede diyordu şuan sadece meme diyor birde bişeyler isterken ıh ıh diyor doktora gitmelimiyiz bu arada tv telefon asla izlemiyor kendi kendine güzel oynar