Merhaba güzel anneler 🌸 Doğum yapalı 28 gün oldu eve geldiğimden beri hiç dinlenmedim gayet iyiydim ta ki dün geceye kadar dün geceden beri inanılmaz ağrım var içimde sağ tarafta bir sertlik ve çok ağrı oluyor yeni ameliyat olmuş gibiyim ayrıca tüplerimi de bağlatmıştım 1 haftalık kontrole gittiğimde doktor rahimde kan birikmiş gelir o demişti ne gelen var ne giden hiç kanamam olmadı desem yeridir. Haftaya salı günü kontrolüm var ama başınıza geldi mi hiç böyle bir şey ???