Kızım 3.5 yaşında görmediğimiz doktor hastane kalmamıştı kabızlık sorunumuz var ama ne sorun yogunbakima bile girdik bu sebebden bir profesör bulduk baryumlu kolon grafiği çekilecek sonrasında ameliyat olucak dedi . Daha önce çektirmek istemiştik ama ilaç yan etki yapmıştı elektrotları düşmüş yogunbakima girmişti şimdi korkuyorum yaptıran yada çocuğuna yapılan var mı uyutularak yapılacak bize