asel_16_ Arkadaşlar bebeğim 2 aylık 2 hafta önce öksürüğü ve burun tıkanıklığı vardı 5 gün antibiyotik kullandım buharla birlikte geçiyor gibi olmuştu banyo yaptırdım tekrar arttı buhar veriyorum yinede geçmiyor napmalıyım ciğerlerine inecek diye korkuyorum
eceonon asel_16_ serum yapıyor musunuz, o açıyor bir tek çünkü. Nebulizatör, biraz sonra serum fizyolojik ardından aspiratör ve odada buhar makinesi döngüsü açıyor hırıltıyı bizde
Yusuf_goktug asel_16_ benımdd bebegım 2.5 aylık 44 günlükken ciğerine ındı 8 gün yattık hastanede şuan 2 haftadır yıne war hırıltı öksürük tıkanıklık burunu acıp serum LA buhar verıp pat pat lıyorum