Buradem16 Doğum yapalı altı ay oldu bayanlar...spiralim var ama karnımda seyirme şeklinde hareketler oluyo arada korkutuyo beni..varmı böyle birşey yaşayan doğumdan sonra normal dimi hamilelik olamaz 🙈🙈😳
Deletedmom73 Buradem16 bende de oluyor bikaç kişi de yazmıstı böle oluyor die. Sezeryan mı normal dogum mu sizin?
Defnesuram Buradem16 benimde o aylarda olmuştu korkup doktoruma gittim normal dedi ve sonra geçti zaten 😁🎈
Buradem16 @Janss# yani benimde aklıma geliyor rahim toparlanmasi ama işte o psikoloji de farklı.. desene alti ayım daha var 😱
Poyrazgozde Caglamm123 doğum yapalı 3 ay oldu bu hergun oluyor bana bende de spiral var pskolojim bozuluyor gebelikmi var acaba diye normaldir demi?