Arkadaşlar merhaba bugün itibari ile bebeğim 9 günlük. İlk 2 gün sütüm az geldiği için ve sarılık riski olduğu için mama ile takviye yaptık. Yaklaşık 3-4 gündür şok şükür sütüm fazlalaştı fakat bebeğim 2 saatte bir uyandırdığım halde emmek istemiyor mama veriyorum onu da kabul etmiyor çıldırmak üzereyim aç kalıyor diye