tuvbaaaa [ https://mutluresim.com/images/2024/11/13/1BnGjd.jpg] Kizlar bebeğim 13 aylık. Vücudunda bu şekilde döküntüler çıktı. İki üç hafta önce yine çıkmıştı doktor isilik dedi gönderdi. Krem kullandık geçmişti. Şimdi tekrar etti. Başına gelen var mi bunlar gerçekten isilik mi. Bacaklarında yoğunlukta var.
tuvbaaaa Yaz boyu hiç isilik olmadı. Kışın nasıl isilik olabiliyor mumkun olduğunca evde ince giydirmeye de çalışıyorum. doktorda inanmadım açıkçası yardım edebilecek kimse yok mu😔
Aklimideliricem Ne olduğunu bilmiyorum ama isilik değil bu başka doktora göster isilik boynunda kollarının boğumlarında felan olur ayrıca dediğin gibi kışın ne alaka yani saçmalamış resmen
tuvbaaaa @Aklimideliricem valla canım ben de anlamadım. Besin alerjisi gibi de duruyor. Şaşırdım kaldım. Başka doktora götüreceğim. İki farklı doktora göstermiştim ikiside isilik demişti. İsilik görmesem inanacagim