2 buçuk aylık bebeğim var dünden berisürekli hapşırıyor, hapşırınca burnu akıyor. Dün akşam da burnundan nefes alırken hırıltı gelmeye başladı.2 gecedir uyku uyuyamaz olduk aşırı huzursuz. Emzik emen bir bebek, normal de uykuya tam dalınca emziği atar ama 2 gecedir 3-5 dakika bir ağlayıp emzik istedi uyku. Onun dışında başka bir problem yok ateş vs ne yapmalıyım sizce doktora gitmeli miyiz