kuzeymommmm bir doktora gotur kuzum. Sarılık yükselmiştir. Kuvoz e alırlar belki. Hoş ben 2 ay yaşadım senin yaşadığın durumu. Çocuğumun gözünün rengini bile göremedim. Doktor da 2 saatte bir emzir dedi. Ama uyanmiyordu ki yavrum nasıl emzireyim. Tam 1 saat uyandırmaya çalıyordum. 1 saatte memeyi tutsun etsin diye uğraşıyordum. Ama olmuyordu. Psikolojim bozulmuştu.uykusuzluktan halusinasyonlar goruyordum. Goguslerim parcalandi. Uclari koptu. Bebegim zaten zorla aliyordu agzina. Emmeden geri uyuyordu
Doktorlar neden sanki kuvoze almadılar. Belki toparlardi ozaman hemen. Çocuğum 3 yaşında şuan. Ama hala o günleri unutamıyorum. Annem durmadan mama verelim diyordu. Dinlemedim. Keske verseydim. Kendimi heba ettim. Sonra bir gün ben banyodayken annem hurmayi sıcak suda bekletmis. Biraz ezip suyundan icirmis bebeğime. Ben varken yapamazdı çünkü hiç birseye izin vermiyordum. Banyodan çıktığım da bebeğim gözlerini açmış kendine gelmişti şükür. Şimdi tavsiye ediyorum diyemem. Çünkü ilk 6 ay sadece anne sütü verilmeli. Amaa benim kurtarıcım o olmuştu. Belki annem o gün onu yapmasa daha da uyurdu bebeğim. Neyse çekeceğim varmış. Sanada Allah kolaylık versin.