Hanımlar iyi günler. 12 gün önce doğum yaptım. Bu gece 1e kadar huysuzlandı en son iyice emzirip uyuttum baya emdi hatta birazını kustu. Benim de dünden beri 38-39 derece düşmeyen ateşim var gece de yüksekti. Uyuyakalmışım uyanamamışım kızım da uyanmamış. Az önce uyandırdım ama hiç aç gibi gözükmüyordu gayet keyfi yerindeydi, zorla da olsa emzirdim ama 5 dakika içinde uyuyakaldı çok az emdi gazını da çıkardı aslında. Son 1 saattir 2 kez bunu yaptı. Ensesi saçları terli, üstünü bir kat azalttım uyuyakalmasın diye kaç kez dürttüm ama çok da huzurlu bir şekilde uyuyakalıyor. Gece hiç uyumadığı için uykusu olduğundan böyle yapıyor olabilir mi? Çok vicdan yaptım 5 saattir aç duruyor diye. Altına da yapmamış.