@ADLina daha çok küçük, çok normal. Benim oğlumda 25 aylık. Gece 15-20 defa uyanır, her uyandığında ayağımda sallar uyutur yatırırım. Yenidoğandan farkı yok. Bazen 15-20dende fazla uyanır. Benimki bu kadar sık uyanıyorsa, sizinki çok normal. Doktora bile götürdüm geçen hafta uykusu düzelmeyince. Doktor uyku ilacınında fayda etmeyeceği, bazı bebeklerin uykusunun hafif olduğunu, derin olmadığını ve 3-4 yaşında anca düzeleceğini söyledi. Yani her bebek farklı tabiki. Arkadaşımında 25 aylık bebeği var, gece 1 kez bile uyanmaz. Benim oğlum 20 kez uyanıyo. Bazen diyorum 3-4 kere uyansada razıyım ama nerdeeee 🙈😄 doktorun dediği gibi 3-4 yaşına kadar böyle devam 😊 sizinkide çok küçük bence o aylarda o kadar sık uyanması zaten çok normal gibime geliyo