3247 ya benim kızım da 8 aylık gece uykulariniz nasıl. Nerde yanlış yapıyorum bilmiyorum. Bu ara zaten aşırı huzursuz. Gece uykusuna gecisimiz çok kötü. Uyusa da gece saat başı uyanıyor sürekli dönüyor ağlıyor. Üstüne örtü örtturmuyor. Evin ısısı iyi 24-25 derece. Ama hafif göğsü ve sırtı serin gibi. Ya nerde yanlış yapıyorum da gece çok sık uyanıyor bu çocuk anlamıyorum. Gerçekten uykusuzluktan salak oldum. Başına gelen yada bu durumu yaşayan var mi bizim gibi. Önerilerinize açığım