Arkadaşlar bebeğim 4 ay 20 günlük. Ama sırt karın ve kol dirsek kısmında kırmızı benek benek kızarıklıklar meydana geldi ve alerjik gibi sanki bir türlü neden olduğunu anlayamadım. Yediklerim desek hep evde yiyorum ve doğdu doğalı rutin şeyler. Neden oldu anlamadım hala geçiremedik. Sanırım kaşınıyor elleri sürekli vücudunda özellikle de banyo sonrası cıplakken teni eli hemen karın kısmına gidiyo kaşınıuo sanırım
Fotoğraflarını atıp göstermek ıstıyorım fakat buradan nasıl konur bilemediğim icin atamadım. Karın sırt ve dirseğinde kolunda belli başlı yerlerinde kızarıklıklar kuruluk tahriş gibi böyle nasıl
Anlataym bilemedim ya :((