Kızlar ev 22 derece kızıma 1.6 tog giydiriyordum ama bacakları hep soğuk oluyordu. 2.5 tog aldım içinde atlet var sadece sanki bu da çok kalın gibi bir de 2 yaşında ben 4-5 yaş aldım biraz büyük olsun istedim baktıkça darlanıyorum şimdi kontrol ettim vücudu sıcak sadece boynu biraz terli gibi geldi o kadar. İyi mi sizce kafam karışık nasıl giydiriyorsunuz çocuklarınızı ?