Kızlar yoruldum vallahi diş tedavilerine başladım zaten bizde genetik herkesin erken yaşta dişleri dökülmüş benimde başladı çektiriyorum sürekli her çektirmede korkarak gidiyorum bir kaç gün sonra yine çekimim var ve ben çok korkuyorum sanki ölecem o gün öyle hissediyorum ben ne yapacağım bana bişi deyin de ben bu boş korkularımı yeneyim bir an önce