Oioi silikon tabağını alacaktım hamileliğimden beri takip ediyorum koku bırakıyor gıdanın tadını bozuyor diyenler var. O yüzden e bebekten melamin bir kase almıştım onu kullanıyorum tadım sürecindeyiz. Ama ilerleyen zamanlarda bebeğimin kendisi yemesi için vakumlu bir tabağa ihtiyacım olacak. Ne önerirsiniz? Oioi den memnun musunuz? Tavsiye edebileceğiniz markalar var mı?