Merhaba öncelikle çok geçmiş olsun bebeğim 5.bucuk aylıkken yakın çevreden biri tarafından kaptı hastalığı öksürüğü ve hiriltisi vardı 3 gün boyunca böyle devam etti bizde devlette ugrasmamak için bı anlık kararla özele götürdük keşke goturmeseydim hemen broşiolit teşhisi koydular tabi hemen yatış vs daha kötü oldu çocuğuma boş yere antibiyotik ve hava vermişler bı kaç tane doktora daha gittim ve bunun hiçbir şekilde broşiolit gecirmedigini soylediler çocuğumun verdikleri antibiyotik yüksek dozda olduğu için uzun süre kullaninca midesine etki etmiş şuan her ilacı kullanmıyoruz şuan 1 yaşında kendisi