fatma_21 Bizim tahlilde çıkmadı doğduğunda ufurum olduğu için anlaşıldı endişelenmeyin lütfen, ben bebeğimin rahatsızlığını bildigim için ateşi yükselince korkmust oyuzden yaptırdım kalp rahatsızlığı olunca çok ateslenmemesi gerekiyor oyuzden sizinki tamamen normal