gamzederr Merhaba,marketlerde satılan pürelerden bebişlerinize yediriyor musunuz. Sağlıksız olduğunu düşünen bi kısım da var çoğunluk ne fikirde öğrenmek istedim.
Tunaveannesi16 gamzederr 17 aylık olacak bebeğim bugüne kadar hiç almadım almayıda düşünmüyorum. Evde kendim yapıyorum. Bana sağlıksız geliyor. Aylarca o raflarda kalıyor ne şekilde yapıldığını bilmiyoruz zor bir şey değil bunları yapmak bana göre evde güzelce yapıyorum
beyzzsenturkk_ gamzederr bana göre bir meyvenin ömrü en fazla 1 haftadır o günden sonra da yemem yedirmem meyve bozulmaya yatkın bi şey onu aylarca kavanozda sağlam tutabilmek için icine bastıkları şeyleri söylemiyorum bile 1 kere yedirdim onda da dolu dolu kustu bir daha önünden bile geçmedim
gamzederr Tunaveannesi16 henüz ek gıdaya geçmedim ben 5 aylık şuanda araştırmalar yapayım dedim evde yapılanları biliyorum. Bu konu hakkında bilgi alayım demiştim teşekkürler :)
Tunaveannesi16 Yorgunmom_ Sürekli vermiyorum genel olarak meyveyi öyle veriyorum oğluma. Dışarı çıkarken yapıyorum çoğunlukla Ya meyveli yoğurt yapıyorum ya da meyveyi haşlıyorum irmik koyuyorum öyle yapıyorum
Bennureyla gamzederr mecbur kalmıştım gittiğim yerde püre yapma olanağım olmadı yanımdada getirmemiştim verdim öyle iki üç defa… şimdi evden yapıp çıkıyorum ders oldu bana
Rez gamzederr kızımda çok çok karşıydım asla yedirmedim, oğlumda bir 2 denedim 🤮🤮🤮 oldum. Acil durum dışında vermem sanıyorum sürekli evdeyim ama dediğim gibi zorda kalırsam veririm