rdcdald ben de bu ilacı bir buçuk ay kadar kullandım sonra yan etkilerinden dolayı bıraktım. 1 ay olmadan plansız gebe kaldım
Kullanırken değil ama bekleme süresi dolmadan gebe kalmış oldum yani
Doktora sorduğumda seminerlerde öyle diyorlar ama ben şimdiye kadar uzuv eksikliği ile doğan çocuğa rastlamadım bu ilaçtan dolayı dedi. Gittiğim dr da özel hastanede yaşlı deneyimli bir doktordu
İlk gebelik, aldırmanı tavsiye etmem kürtaj sonrası gebe kalamayan vs oluyor diye de konuştu. Ki benim aklımda aldırmak fikri yoktu zaten sadece süreci merak ettiğimden sormuştum
Tabiki karar senin ama, doktor zihinsel olarak etki değil fiziksel olarak etki olacağını söyledi ben aldırmadım şu an iki yaşında oğlum hiçbir engeli yok çok şükür
Ne karar verirseniz en iyisini siz bilirsiniz, sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah Allah 🙏