Kızım 3 aylık sadece anne sütü alıyor doğduğundan beri hep ağlasa hapşırsa her ne olursa biraz gaz cıkarıyor ve altını kirlletiyor Buda hep olduğu için ciddi derecede pişiğe sebep oluyor bu durumu yaşayan var mı doktorlar sıvı kakanın normal olduğunu söylüyor ama pişikle mücadeleden yoruldum artık