cerkezkizi59 Kizlar ateş kulak ağrısı herşeyi geçirdik eli hep ağzında salyalari da akittik ama hala diş yok geçen ablama gösterdim daha yumuşak dedi yani erken mi daha bebisimden küçük olanlar disimiz patladı falan diyor benim çocuğumun ki niye çıkmıyor doktora sordum normal dedi
mami68 cerkezkizi59 ilk dişini 9. Ayına yetiştirdi şimdi hepsi çıktı Her bebek aynı değil işte ikizi çok önce çıkarırken diğerinde hala tık yoktu onlar bile aynı karından çıkmalarına rağmen bambaşka gelişim evreleri var kafanıza takmayın dişsiz kalmaz
BordoHuniliAnne cerkezkizi59 daha çok erken, oğlum ilk dişini 8,5 aylıkken çıkardı, kızımda ilk dişini 10,5 aylıkken çıkardı, oral dönem olduğu için elini ağzına koyması çok normal, salyanın da diş ile pek alakası yok demişti doktor.
TulayGeriDon cerkezkizi59 benim kızım da 6 ay 18 günlük 😍evet bizde de diş yok. Belirti de yok. Ne kabariklik ne kızarıklık ne salya… hicbirsey
deniz-44 Canım çok erken daha benim oğlan 8 bucuk aylıkken çıkardı disini ablamın kızı 11 aylik hâlâ dişi yok mesela bebişinin gelişimi kendine özel annesi kıyaslama yapma elbet çıkaracak merak etme güzel anne :))
cerkezkizi59 deniz-44 teşekkür ederim gerçekten bayağı yoruldum ayağının üstüne basmıyor diyorlar benimki 5 aylıkken yurudu diyorlar ya napiyim napiyim valla insanlarla mücadele etmekten bıktım
cerkezkizi59 BordoHuniliAnne kulak enfeksiyonu falan geçirdik doktor dış yapmkstir dedi ne gelen var ne giden
deniz-44 cerkezkizi59 benimki 8 aya kadar basmıyordu ayak üstüne herkes diyordu basmıyor filan şimdi öyle bir yürüyor ki bücür her yeri karıştırıp duruyor yetişemiyorum ona
BordoHuniliAnne cerkezkizi59 diş çıkarmadan önce damaklar sertleşiyor daha sonrada şişiyorlar, genellikle ilk ön alt dişler çıkar oradan anlayabilirsin, benim kızım 3,5 aylıkken ateşlendi doktora götürdük diş olabilir dedi ama ilk dişi 10,5 aylıkken çıkardı 😅
aloha Oğlum 8 aylık daha gelen giden yok her gece sancıyla uyanıyor damaklar şiş salya desen o biçim ama henüz çıkacak gibi de durmuyor :) bildiğim kadarıyla 6-9 ay aralığında çıkması bekleniyormuş ön dişlerin
aslanmellisa cerkezkizi59 benim oğlum 1 yaşından sonra ilk dişi cıktı normal canım her çocuğun gelişimi farklı oluyor