Anka29 bebeğime astronot tulum , mont, kürk , polar eşofman, 4 takım penye , patik, hırka, yelek , bolca toka,üst penye,oioi set, zıbın falan aldım ama ben sürekli alıyorum alışveriş bağımlısıyım 🤣 kendime ve eşime de aldım baya bir şey ama link yok mağazadan aldım uzun zamandır avm ye gitmiyordum hep online alışveriş yapıyordum ilk defa çıktım ne bulduysam aldım indirimli mi bilmiyorum hiç araştırmam 😅