Doğum yapalı 2 ay 13 gün oldu ve 40 ım çıktıktan 16 gün sonra adet oldum ve 5 6 gündür yine karnım ağrıyor belim ağrıyor adet olucam sandım gelen giden yok ve aklıma o malum korku geldi hamilemiyim diye düşünüyorum test yap diceksiniz ama doğum bende o kadar travma oluşturdu ki test yapmaya korkar oldum çıkarsa diye doğum yapacağım gün bile bir daha doğurmam diye bağırıyordum ve sonrasında çok büyük konuştum toplasak 3 kere birlikte olmuşuzdur eşimle ama geri çekilme yöntemi ile korunuyoruz yani korunduğumuzu düşünüyoruz test yaparsam ve pozitif çıkarsa kontrol için doktora gitmek bile beni korkutuyor bu kadar kısa sürede olur mu bir de emziriyorum nasıl bu kadar kısa sürede adet oldum anlamıyorum