Ayselisali bu bebeğinize bağlı bence bana sorarsanız bence geç kalmışsınız derim. Çünkü benim bebeğim gece çok huzursuz uyuyordu devamlı mızır mızır bende ayırdım odasını 5.5 6 aylıkken ilk başta korkuyordum sesini duymazsam diye ama her seferinde duydum ve bebeğim odasını ayırınca daha güzel uykular uyumaya başladı. Mızmızlığı kalmadı daha uzun süreler uyumaya başladı o yüzden iyi ki ayırmışım diyorım