Kızlar 16 aylık kızım a doktor cortair ve ronkotol ilaçlarını reçete etti. Yalniz cortairi verdikten 2 saat sonra kizim uyudugunda uyku esnasinda once oksurme krizi sonra agliyor ve kusuyor . bu kusma normal midir ? Yarın doktora gidicem ama içim rahat etmedi ,bilgisi olan var mı ?