ada0110 ay şaka gibi bende aynı durumdayım 2 ay önce hormonlu spiral taktırdım yoğun kanamadan dolayı 3 aydır kesilmeyen kanamam vardı yoğun kanamam kesildi fakat lekelenmem geçmedi bi süre daha devam etti spiralden 28 gün sonra adet oldum bu sefer de adetim kesilmedi doktoruma gittim spiral yerinde dedi enfeksiyon yapmıştır dedi antibiyotik ve fitil verdi 2. Antibiyotiği içmemle kanamam tık diye kesildi 15 gündür çok rahattım akıntım bile yoktu 2 gündür yine uzayan içinde kan parçaları olan akıntı, vajinal batma ve yanma tekrar başladı adetime 1 hafta var acaba ondan mı yoksa yine mi enfeksiyon yaptı anlayamıyorum artık çok sıkıldım rahim kalınlaşmasından dolayı operasyon geçirdim ondan takıldı bana çıkarmak istiyorum ama tekrar kalınlaşma olur diye kaymayan yerinde olan şeyi çıkarmak da istemiyorum birde korkuyorum anesteziliyken takıldı hissetmedim acısından korkuyorum ne yapacağımı bende bilmiyorum 😅 kadın olmak çok zor